.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه دیروز خاتمی با اصلاح طلبان مازندراني
در جمع یاران مازندرانی، این نوید را به ایرانیان اقصی نقاط هدیه نماید تا بلکه با اعلام حضورش در این جمع ،برگی زرین از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری با نام مازندران عجین شود،که این بار ...
جزئیات جلسه دیروز خاتمی با اصلاح طلبان مازندراني

اعضای ستاداصلاح طلبان مازندران روز شنبه 19-11-87 در بنیاد باران با سيد محمد خاتمی دیدار کردند .
در این دیدار ابتدا احمدی فولادی رئیس ستاد اصلاح طلبان استان مازندران طی گزارشي ز روند فعالیتهای سیاسی وانتظارات یاران همراه خاتمی را بیان نمودند که با تشویق بی سابقه ی حضار مواجه شد!
ایشان به صراحت از خاتمی خواستند که باردیگر در دفاع از اصلاحات و جامعه ی مدنی و حقوق شهروندی پیمانی دوباره با اصلاحات و اصلاح طلبان را در جمع یاران مازندرانیش ،این نوید را به ایرانیان اقصی نقاط هدیه نماید تا بلکه با اعلام حضورش در این جمع ،برگی زرین از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری با نام مازندران عجین شود،که این بار هم حاضران با تشویق خود بر نشاط جلسه افزودند و سپس آقای دکتر کریمی مله معاونت سیاسی دوران اصلاحات در مازندران با بیان خطرها و تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ،حضور خاتمی را خنثی کننده ی تمامی تهدیدات دانست .
کریمی با دعوت از خاتمی و گوشزد نمودن مطالبات نسل جوان و معوق ماندن خیل عظیمی از طرحها و برنامه ها از عملکرد دوران اصلاح طلبان دفاع جانانه ای نمود.
در ادامه ی جلسه جمعی از اصلاح طلبان استان به نمایندگی ازجمع ، ،دیدگاههای خود را از اهمیت حضور خاتمی در انتخابات را مطرح نمودند،افرادی چون آقایان شیخ صمد ، ،میری فرماندار اسبق بابلسر، فرهاد شعبانی معاونت سابق پرورشی استان ، نصرالله بزرگی رئیس سابق آموزش و پرورش سوادکوه ،دیدگاههای خویش را بیان نمودند و همچنين
نريمان نماينده شهرستان بابل نيز آمار و ارقامي در مورد كم شدن سهم بودجه عمراني و ... ارائه كرد كه برخي ها را متهم به آمار سازي كرد .
سپس سيد محمد خاتمی با تشریح موانع و علل و اهمیت حضور خود درانتخابات را برای اولین بار در جمع مازندرانیها آمدنش را اعلام نموده است!
خاتمی با فرخواندن جمع به انصاف و عدالت ،از آنان خواست تا از وفاداری و دفاع از ارزشها و خون شهیدان و دیدگاههای متعالی امام راحل (ره)در زمان ریاست جمهوری اصلاحات قضاوت کنند که در این میان فرزند شهیدی با چشمانی اشکبار و با احساساتی پاک و دوست داشتنی از آقای خاتمی خواستند که در دفاع از آنان هم شده!!همین الان بگوید می آید!!
خاتمی در ادامه با نفی هرگونه ولنگاری و آزادیهای رایج در غرب،رقیب را به رعایت انصاف واخلاق و رعایت قواعد بازی سیاسی و انتخاباتی دعوت کرد وبا اصراربرحقوق شهروندی ومیثاق با قانون اساسی و آزادیهای مصرح در آن باردیگر گفت برای بیعتی دو باره با آرمانهای امام راحل ومیثاقی دوباره با خون شهیدان ومردم و برخلاف میل بعضی از زیاده خواهان متاسفانه می خواهم بیایم!!.

حاشیه
رحمان زاده استاندار اسبق زنجان، عسکریه فقیه معاون سابق استاندار ، کشاورزیان ، پنجه فولاد گران استاندارسابق مازندران، مدیر متفاوت و همچون ؟؟؟نه چندان مازندرانی نیز حضور داشتند که نجواهای اعتراضی بعضی یاران مازنی خاتمی بر حضور غیر مازنی در جمعشان!!نشاندهنده ی نارضایتی مازنی ها در انتصاب مدیران غیر بومی در همه ی دورانها می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 بهمن 1387
آقای خاتمی تفکر اصلاح طلبی خوب است اما این آقایان اصلاح طلب نیستند بلکه فرصت طلب هستند . در 8 سال که در قدرت بودند ، انحصاری و باندی عمل کردند همچنانکه در حال حاضر نیز همانند دوران جناح راست سنتی بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان ، اصولگرا نیستند و از شعار زیبای عدالت و مهرورزی و ولایتمداری به نفع خودشان و دریافت وامهای کلان و امتیازات ویژه سوءاستفاده می کنند . ببینید در ادارات چه خبر است ؟ مدیران و باند ایشان در ادارات چه می کنند ؟ در سخنرانیها از دین و ولایت می گویند ولی در عمل ....؟؟؟!!! آیا یکبار برای همیشه سند ملی با امضاء همه مسئولین محترم ارشد کشور ، استاندارد فعالیت سیاسی بدون هزینه کردن دین و ولایت و شعارهای فقط شعار ارائه خواهد شد تا جناح پیروز دیگران را ضد اسلام و انقلاب نگوید و نیروهای متخصص آسیب نبینند ؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.